Avokádókrém

 2014.01.16. 22:32

Nem ígérem,hogy ennyire aktív leszek mindig de hát friss a blog..muszáj feltölteni egy kis tartalommal.Meg különben is..most csináltam meg, akkor egyértelmű ,hogy megosztom veletek.

Hozzávalók:

-2 db avokádó

-kb. negyed vöröshagyma

-2-3 gerezd fokhagyma

-3-4 evőkanál joghurt(zsírszegény)

-2 db főtt tojás

-só,bors

2014-01-16 19.56.52.jpg


Félbe vágjuk az éretlen avokádót..lehetőség szerint érettet vegyünk..nekem nem sikerült:)A mag eltávolítása után én speciel beraktam a mikróba pár percre ,hogy megpuhuljon és könnyebb legyen kikanalazni a húsát.Utána fel kockázzuk a vöröshagymát,fokhagymát,avokádót,tojást..sózzuk,borsozzuk majd pépesre botmixeljük (ilyen szó nincs)Közben adunk hozzá annyi joghurtot amennyit megkíván,végül csavarjunk bele egy kevés citromlevet.

2014-01-16 20.25.45.jpg


Szénhidrát csökkentett cipóra kenjük és jóízűen elfogyasztjuk:)Én most a csirke mellé raktam egy keveset:

2014-01-16 20.26.47.jpg

Nem vitatom,hogy majonézzel és mustárral ízesítve más élményt nyújt,de mi ilyen mocskokat ugye nem fogyasztunk:)

A bejegyzés trackback címe:

https://csaszi-shortcuts.blog.hu/api/trackback/id/tr75761923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása